Grattis alla födelsedagsbarn!

Ja må dom leva, ja må dom leva, ja må dom leva uti hundrade år! Ett stort Grattis till alla som fyller år idag.

Jag vill skicka ett speciellt Grattis till dessa personer: Annamia, Emelie, Farmor och Angelica! Världens största Grattis till er!!

Grattis Annamia, vi ses imorrn!

Dagen idag har varit rätt bra.. Hade en lektion i skolan, Engelska. Dock är det hemskt tråkigt. Hon går igenom samma sak som vi har gått igenom tusen gånger i förra skolan, fast hon förklarar på annat sätt och ger andra ord för saker och ting. Det är lite irreterande, men det får funka. Måste ju ha det så och ja, jag fattar ändå! Sen var det slut och vi alla åkte till Slussen. Fortsatte mot Hötorget. Jag skulle dit och köpa blommor till Emelie idag och några andra skulle till Kungshallen för att äta lunch. Jag och Zandra gick fram till ett blomstånd och kollade lite blommor. Kändes bra att ha smakråd med sig. Vi fastnade för en men den kostade lite för mycket, men Zandra kan det där med att pruta. Hon började prata om att det var hennes födelsedag och att blommorna var till henne. Efter mycket tjat lyckades vi få blommorna 50 kronor billigare :) Tack för hjälpen Zandra!

Sen var det att sätta sig på tunnelbanan hemåt. Gick upp på Åhlens och pratade lite med Ulrika och tog mig sedan hemåt, då fick Emelie blommorna och hon blev superglad! Sen gick jag upp till Centrum igen. Gick till Taco Bar och åt, det obligatoriska en Nacho med Fanta! Sen till Åhlens för att leta efter en födelsedagspresent till Emelie. Det blev en skiva! Patrik Isakssons samlingsskiva. Sen hem där hon fick den och hon blivade glad.

Har även varit och firat Farmor lite snabbt, Theo har inte världens bästa tålamod så han ville hem typ direkt eller nåt... Så blev inte jättelångvarigt...

Nej, jag orkar inte skriva mer.. Men åter igen Grattis!!

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0