Hemma!

Nu är vi hemma! Jag är trött och måste plugga. Jag, eller snarare vi, har varit vakna sen 6 imorse.. Just nu känns det som jag börjar bli van vid att gå upp den tiden. Fast jag gör alltid ett fel, när klockan ringer känner jag mig pigg och så men jag snoozar alltid en gång iallafall och då blir jag trött.

Nu när jag fått ny mobil kan man ställa in flera larm som är återkommande, bestämma vilka dagar och så. Jag går antingen upp 6 eller 8 så måndag, onsdag och fredag är den ställd på 8 med Sommarnatt som ringsignal, sen tisdag och torsdag ringer den 6 med Kärleken är evig som ringsignal! Det är nog bra va?! Olika signaler så man aldrig lär sig den?!

Nej, nu är det middag!
/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0