Ny mobiltelefon!

Jag är glaaad :D Jag har köpt ny mobiltelefon idag!! Jag höll verkligen på att slänga min telefon in i Tunnelbanestationsväggen igårkväll när jag inte fick igång den. Men så idag fick jag låna pengar av mamma och pappa -tack- så jag kunde köpa en ny telefon. Det blev en Sony Ericsson G502! Den jag kollat på ganska länge nu. Än så länge älskar jag den. Har suttit ett tag nu och lagt över alla kontakter från gamla telefonen och det var verkligen jobbigt, det är en del kontakter om man säger så! Men nu är alla över på nya, och även massa musik.

Idag har det varit skola, sen hem och hänga här vid datorn en stund. Sen efter middagen åkte vi då och köpte telefon till mig, sen har jag bara varit hemma och fixat med telefonen!

Nu ska jag blogga ett till inlägg, jag hade tänk börja med en, förhoppningsvis, dagligen återkommande kategori: Dagens I-landsproblem. Jag skrev ett sånt inlägg förut om Öppettider och tyckte det var lite kul att skriva om det att jag tänkte fortsätta.

Så, nu ska jag skriva ett sådant inlägg
/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0