Ont, det gör ont!

Å alla omkring dom märker ingenting DET GÖR ONT!

Jag är Hemma!! Fast jag kom hem redan vid 14 idag, men har inte orkat blogga förrän nu. Sen kan jag knappt röra mig, har sjukt ont i kroppen. Jag vet inte varför, eller vad jag har gjort, men ONT det har jag!

På Barnens Ö hade vi otroligt kul! Vi åkte ifrån tekniska vid 11 och var väl framme vid Barnens Ö halv 1-1... Då installerade vi oss i stugorna, vi bodde i Toppen! Sen vart det lunch. Vi satt ute och åt, för det var så soligt och skönt! Men Jävligt många Getingar! En geting satte sig i mitt hår och jag försökte vifta bort den men då åkte den ner i min tröja.. Såklart så stack den mig och det gjorde ont, sen sved det mest. Men på kvällen kände jag inget mer!

Vi hade lite tävlingar och så. En bokstavslek där fyra i laget skulle trä på sig varsin flyttkartong med bokstäver på och den sista skulle vara guide/lagledare. Jag var guiden och shit va kul det var, jag sprang som en galning. Vi kom på 2:a plats, vilket vi gjorde i dom andra två grenarna med, det var lite surt.. Senare på kvällen var det även "Spökbana". Men det var inge läskigt, kanske för att alla sprang runt med ficklampor?!

Jag kom väl i säng vid 2, då det inte fanns något att göra.. Sen vaknade jag strax före 4 när några av dom som skulle sova i samma rum kom in och skulle lägga sig för att sova, dom var inte tysta. Det var bara en av oss andra som INTE vaknade...

Visstja, till middag igår blev det Tacos och eftersom jag har jobbat/jobbar på Taco Bar fick jag bli kökschef.. Men köttfärsen blev skit, för det fanns inte tillräckligt med kryddor.. Blev då liiiite misslyckat. Idag har vi bara ätit frukost och städat, sen åkte vi hem.. Det var först när jag klev av bussen som jag hade så Jävla ont i HELA kroppen...

Sen jag kom hem har jag i princip legat här i sängen, jag kan knappt röra mig, det är skitirreterande.. Man kanske skulle gå och lägga sig då snart?! Så man orkar med Sommarkrysset imorrn, det sista programmet för iår. Det är lite tråkigt...

/Mikael

Huset vid bodde i. "Toppen"

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad fint huset såg ut på bild, men i verkligheten var det värsta rucklet :P

2008-09-12 @ 23:12:20
URL: http://malinlof.blogg.se/
Postat av: Syster

Såg iallafall fint ut!

2008-09-13 @ 23:02:46
Postat av: OKÄND

TOPPEEEENNN!!!

2008-09-15 @ 14:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0