Skola.

Nu ska jag strax bege mig till skolan.. Harn en lektion idag, Engelska. Vi ska fortsätta se en film och sen ska vi ta och diskutera den filmen i små grupper.. Slutar kvart över 1 och då ska jag bege mig till Centralen för att möta upp Carro.

Ikväll blir det krogen för att se Cam Tyler, hon lyckades fixa in mig! Tusen tack! Vet inte när hon spelar, men det håller på mellan 22 och 03 så det kan bli seeent.. Vi skulle dock komma redan vid 20 så skulle vi kunna få komma in tidigare.

Asså den där tävling som sänds på TV, Sveriges största TV-program, Melodifestivalen. Jag längtar så otroligt mycket till dess, det kommer bli riktigt grymt. Alla våra planer vi jar för det och så. Sen gör det ju inget att det är många man gillar som är med heller. Eller egentligen gör det något, för det blir dyyyrt. Ringa och rösta, promota och allt vad det nu innebär, men det finns faktiskt en speciell av alla dom intresserade som kommer få det lilla extra av oss. Promotion som heter duga! Det har vi ju lovat.

Ne, nu måste jag bege mig till skolan, hör av mig senare!

/Mikael

Kommentarer
Postat av: Carro

Ikväll ska vi leva loppan :D haha. Fyfaan va kul de ska bli :D -längtar...

Ja de finns ju en speciell ja, shiit va vi ska promota då asså, HOPPAS!!! :D

Ses senare idag ;D

2008-09-26 @ 10:27:22
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0