Tisdag!

Nu är det dags för mig att gå och sova. Jag vill verkligen vakna pigg imorrn. Sen sist jag skrev jar jag då kollat på Idol. Dåligt beslut av Juryn att skicka hem Katia Löfgren, för hon är grym! Bara för att hon gjorde ett lite sämre framträdande nu så måste hon åka hem... Sen att dom börjar kritisera hur hon har klätt sig just den dagen, det var lågt faktiskt! Men två favoriter finns kvar, men dom kanske åker imorrn?!

Sen när det var slut har jag suttit fastklistrad här vid datorn, samtidigt som jag har försökt plugga lite. Tror jag har lyckats ganska så bra iallafall. Bara en fråga kvar att svara på för min del... Matteläxan får jag göra imorrn, det hinner jag innan lektionen börjar.

Nu ska jag sova, godnatt!
/Mikael

Kommentarer
Postat av: Sara

Skickar juryn hem Linda är dom ju bara dumma. Då blir jag sur. Hoppas därför att hon får stanna. För jag tror inte att juryn vill att jag blir sur. haha.

2008-09-24 @ 10:15:20
URL: http://egogiirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0