Trött och ont i huvet...

Jag har precis varit ute en väldigt kort stund. Var ute och sa åt en kärring att inte palla våra äpplen. Hon trodde att det var ett Allmänt område och blaha blaha.. Inte var hon svensk heller.. Men skit i det nu.

Jag ligger i sängen med datorn i knät... Orkar inte göra något speciellt, för är sjukt trött och har rätt ont i huvudet... Vet inte varför, det bara är så :S haha

Idag var det ju idrottsdag i skolan och jag var på hundpromenad.. Hade kanske varit liite roligare om man haft en hund, men vi hade ändå kul! Det var en tipspromenad också och jag tror lätt att vi vinner! Eller hur hörrni? haha

Nej, nu är det Idol om en halvtimme och det måste jag se! Måste ju se hur den nya juryn klarar sig.

Skriver kanske mer!
/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0