Dags för den dagliga bloggen...

Trött är precis vad jag är, och jag ska ta mig till sängen nu och sova.

Vi började imorse med Idrottslektion, där vi gick igenom inför provet som vi bestämde att vi skulle ha nästa vecka. Bättre än om 2 veckor då jag har musikalen då och inte skulle kunna plugga! Lunch, där jag åt lika onyttigt som vanligt. Det finns fan ingen god eller bra mat i skolan. It sucks! Matte där jag höll på att somna, Svenska där vi skrev våra egna skapelseberättelser. Det var riktigt kul.

Följde med Zandra till forum när vi slutade, hon skulle handla något på H&M, sen gick vi till JamJam och köpte varsin mjukglass. Helt sjukt gott är det verkligen! Hem och sen har jag mest suttit här vid datorn. Det här var en av få dagar då jag verkligen inte har någonting att göra, så jag tog det bara lugnt.

Borde väl byggt ihop min nya garderob, men det har jag inte orkat. Det får jag ta imorgon när jag kommer hem! Vilket kanske blir runt 18?! Ska nämligen efter skolan ut till Globen, träffa Tobbe Ek och intervjua honom lite. Ett skolprojekt om yrkesroller. Ska bli kul, en rundvandring på Aftonbladet skulle det eventuellt bli med?!

Nej, nu väntar sängen. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Micke!! Tittar in och önskar dig en skön valborg!!! Kram E-M & Simon

2009-04-29 @ 22:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0