Konserten gick toppen!!

Woho, nu har jag landat här hemma och sover nästan med. Jag är sjukt trött, men kanske inte så konstigt efter att ha hållt igång sen halv 8 imorse?

Musikalrep, sen direkt vidare till konserten. Där gick vi igenom vart jag skulle prata, vilket blev lite mer än vart annat nummer. Kuligt, kuligt. Det blev en hel del improviserande, och det gick mycket bra! Hade 3 ställen uppskrivna där jag visste vad jag skulle säga.
Några som satt i publiken var Kristian Luuk och Carina Berg, mycket kul! Kristians dotter var med och uppträdde. När konserten var slut och jag stod utanför så gick de förbi mig, Kristian klappade mig på axeln och sa "Bra jobbat". Hihi :)
Under min låt, Leende Guldbruna Ögon, så lyckades jag få med hela publiken. Så aktiva de var under den låten var de inte under någon annan låt, så det var riktigt kul. Fick dem att sjunga med till och med! De var riktigt bra på det.

Konserten var väl slut vid 8, hemma vid halv 9 och då slog jag mig ner här och säckade ner ordentligt. Blev så sjukt trött, så nu ska jag faktiskt ta och sova här. Imorgon händer inget mer spännande än skolan, om det nu är spännande. Vem vet. Nej, nu börjar jag svamla massa onödigt så vi säger godnatt. GODNATT!

Kommentarer
Postat av: niklas

niklas was here

2009-04-29 @ 17:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0