Lite bilder

Ja, så är den här veckan snart slut... Bara timmar kvar.

Tänkte passa på att bjuda på några bilder från de senaste favoriterna jag träffat och tagit bild med. Jag glömmer ju alltid att lägga in bilder, men nu kommer det bilder från förra helgen och i torsdags.

Så varsågoda:

Jag och Perrelli på Företagsmässan i Danderyd


Jag och Sanna på hennes fankonsert


Jag, Annika o Carro tillsammans med Sanna


Flumbild is the shit


Jag och Velvet i Arboga

Ja, så nu ahr ni lite fler bilder. Kanske blir lite roligare då att läsa, vem vet? haha.

Nu ska jag fortsätta min TV-kväll blandat med lite msn. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Mika

JAG SAKNAR CHARLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTTE!!!!!!!!! <3

2009-04-27 @ 18:11:26
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: ulrika

du verkar gilla varenda tjej som sjunger i hela landet

2009-09-07 @ 18:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0