Nu är det helg...

Pjuh, vilken dag det varit idag. Stressigt!!!

Skola mellan 8:45-13:45, där vi hade redovisning samt att jag fick agera lärare under Mediekunskapslektionen. När jag slutat tog jag mig till Hötorgscity och sa hej till Annamia. Stannade där till strax efter 3, då jag åkte hemåt. Skyndade mig in för att hämta musikalpärmen och ut igen för att gå till bussen.

Det var bara jag och en till som var i tid till repet, inte ens våran lärare var i tid. Repet gick, sen tyckte våran lärare att vi skulle stanna till klockan 7 då det var så många som kommit så sent. Men jag vägrade, då jag inte kunde. Så jag fick gå halv 7 som det var sagt. Jag sprang ut ur lokalen.

Pappa hämtade mig och skjutsade mig till Mörby C där jag sprang ner till tunnelbanan och tillbaka in mot stan. Gick upp till Hötorgscity och träffade Annamia igen och nu hade Carro kommit också, trevligt! Då var det i nerpackningsstadiet och vi tog i och bar massa högtalare och så. Sen sa vi hej då till folket där och vi gick tillsammans med Annamia till McDonalds där vi satte oss och åt lite. Planerade lite sommar med henne också, det blir kuuuuul!

Sen följde vi henne till hennes hotell och vi drog oss vidare till Centralen och väntade på Annika. Efter cirka 20 minuter kom hon och vi drog oss hem hit. Hunnit med att äta lite också.

Nu ser vi Kill Bill, men ska snart sova. Imorgon är det upp tidigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0