Saltsjöbaden t/r

Dagen började vid 9 imorse. Jag gick upp då om ni ville veta, haha. Vid halv 11 begav jag mig ut och upp mot Centrum, tog tunnelbanan till Slussen för att ta mig med saltsjöbanan, tillsammans med Josefin, och hitta centrumet där. Vad som hände där var att Stjärnskott hade en deltävling och Annamia var konferencier. Julia var självklart med också, precis som i torsdags.

Dagen gick, Shenie Fogo gick till Semifinal, Annamia var lika bäst som vanligt och det var en allmänt trevlig dag. Slut strax före 3, och det blev sen lite panik. De flesta butikerna stängde 3 och alla saker de lånat skulle lämnas tillbaka innan dess, men klockan hade passerat 3... Men de var kvar i butikerna som tur var! Förstår ni vilket konstigt köpcentrum som stänger 3?

Fick skjuts hem från Slussen då pappa hade varit och hämtat mamma med kompis vid Cinderella. Middag snart därefter, grillning i trädgården. Åt till och med ute, så nu har vi haft den premiären!

Nu sitter jag här vid datorn och kollar på TV samtidigt, Babben som slutade för drygt 1 timme sen. Jessica Andersson var med och jag säger bara en sak: Jag måste läsa hennes bok! Tror den kommer vara riktigt bra, med mycket känslor... Sen var det nu Jag vet vad du gjorde förra lördagen. Schlagerfeber dök upp, mycket trevlig överraskning. Dessutom är de bara så himla braaaaa!!!

Nu ska jag se om det finns något annat att se på TV, annars kanske jag sätter i en film eller något o glor på. Än ska det inte sovas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0