Snart helg!!!

Efter mindre än 6 timmars sömn är jag nu redo att ta mig an skolan. Frukosten är precis uppäten och jag ska ta mig till badrummet.

Hann inte klart med bokrecensionen igår, så måste fixa den idag. Fix dessutom köra ett snabbt Zoo-möte sent igår kväll, vilket ledde till att jag inte heller hann klart. Så det är dagens mål, när man nu ska hinna med det.

När jag slutat hade jag tänkt åka förbi Annamia som håller till i Hötorgscity, men nu får jag åka hem och fixa bokrecensionen. Sen vid halv 5 har vi extrainsatt musikalrep. När det är slut tar jag mig in till stan och möter Carro och hoppas på att Annamia har tid en stund efter. Vid 9 kommer också Annika.

Full rulle med andra ord, nu måste jag skynda lite. Om 45 minuter ska jag gå! Hej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0