Sommar, sommar, sommar

Planerna inför sommaren har tagit ytterligare fart idag. Om jag tyckt att det sett ut att bli mycket tidigare så är det ingenting mot nu. Jisses va mycket det verkar bli. Men juni blir tunnsått om jag inte får sommarjobb, så där ska mer planeras in!! Slutet av juli och framåt blir mycket, och det avslutar sommaren helt perfekt.

Dagen idag har bestått av sömn, singstar-sjungande, försök till film-klippning och tv-tittande. Singstar blev det mycket av, vi körde på Svenska hits Schlager och Sjung med Disney. Alla låtarna på båda skivorna, samt alla medleys. Mycket kul, men Disney är svååååårt.. Det är så mycket konstiga texter.

Klippandet av film gick skit, mina program funkar inte och min dator ska vi inte tala om... Sen mat och tv. Så ska det låta, Talang och avslutningsvis Singing Bee. I det sistnämnda programmet var det special med kända TV3-profiler, och jag var på plats när den inspelningen var. Vilket man vet om man såg programmet, haha. Blev väl filmad ganska många gånger, kanske 5-6 gånger? Kuligt, haha.

Nu sitter vi med varsin dator i knät, msnar och musikar. Spotify alltså, jag tog fram Bengtzings platta Ingenting att förlora för att återuppleva lite minnen, och den är så himla bra. Underskattad som den, alla låtar är verkligen hur bra som helst!!!

Åter till msn...

Kommentarer
Postat av: Maria:)

Haha jag såg dig på Singing Bee, samtliga 6 gångerna:P

2009-04-11 @ 13:37:13
URL: http://aaudiotrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0