Min lika händelserika dag som vanligt...

Då ska man blogga igen... Varför jag inte gör det oftare är en stor gåta.. Det blir bara inte av.

I skolan idag så redigerade vi bilderna under fotolektionen, bilderna vi fotade förra veckan. Det blev riktigt snygga bilder tycker jag! Efter lektionen gick jag till Forum för att lämna igen boken vi läst, som skulle varit inne i onsdags. Sen begav jag mig hemåt.

Här hemma blev det först till att blogga, så in på Zoot och kolla. Sen blev det middag, och helt plötsligt fick vi fikagäster. Våra grannar kom förbi och firade mig lite, de missade det när jag fyllde år. Vet ni vad jag fick? En extern hårddisk! Jag blev väldigt chockad måste jag säga.. Den var även för lite tack för hjälpen när jag löste datastrul åt dem.

Sen har jag suttit här vid msn resten av kvällen. Inget pluggande, vilket inte är bra alls. Men men, sånt är livet! Får ta tag i det imorgon. Eller onsdag, för imorgon är det som vanligt musikalrep och sen konsert-genrep.

Förreten så ska vi även få intro i Fotostudion imorgon, kuuuuul.

Nu ska det sovas här, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0