Ytterligare en dag över.

Då tickar klockan iväg igen, och klockan har passerat 11. Även fast jag har påsklov så känner jag inte för att vara uppe halva nätterna. Finner inget nöje i det, och skulle inte ha något att göra heller! Dessutom slocknar ögonen ganska tidigt.

Så snart är det dags att sova, eller åtminstone ta sig till sängen. Har fortfarande inte sett Peter Pan, men min DVD vill inte heller som jag vill... Den borde bytas ut snart känns det som!

Var iväg till Ica Maxi idag med mamma o pappa. Där tänkte jag kolla om de hade de nya trådlösa Singstar-mikrofonerna till ett rimligt pris. Se, det hade dem. Så nu har jag ett par trådlösa mikrfoner med, vilket är superkul. Man får mer rörelsefrihet då, kan dansa loss när man kör. Haha.

Nä, nu orkar jag inte vara här vid datorn mer. Så det blir till att krypa ner i sängen. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0