Manuspluggande på g!

Hemma nu, efter en sväng till IKEA och Stinsen. På IKEA blev det ett påslakan för min del, snyggt! Stinsen åkte vi till för att jag skulle gå på MQ, handla för mitt presentkort jag vann i Hötorgscity. Så jag kom hem med 2 T-shirts också. Somriga, så min sommargarderob börjar byggas upp.

I skolan idag så var det bara Foto, och vi var i studion första delen och bara flummade loss. Det var kuuuul, men jag hade svårt att stå framför kameran. Mina ögon började rinna hela tiden, eftersom de är extra känsliga nu när det är pollen! Men det var kul ändå.

Nu ska jag ge mig in i manus- och sångtextpluggande. Imorgon ska vi kunna manuset utantill, imorgon har vi konsert. Bäst att sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0