Tiden går, tiden går...

Landat, ätit och slagit mig ner vid datorn i detta nu. Med andra ord är jag hemma. Kom hem vid 9 ungefär. Jag är trött!!!

Idag var det skola, engelska som vi fick sluta tidigare ifrån. Sen Foto där vi gick igenom studion och fick lära oss lite om det, de kommer bli mycket roligt. Det kommer säkert upp något resultat här, när bilderna är tagna. Fototiden sköts upp så pass mycket så vi skulle inte hinna fota innan lektionen slutade, så vi kunde inte göra då jag måste springa till bussen på en gång. Så vi bestämde med våran lärare att vi fotar på måndag istället, och då kommer 1 timme innan vi börjar och fota på för fullt. Kuuuul!

Vi fick då sluta strax efter 2, och jag åkte hem på en gång. Hemma han jag ta det lugnt ungefär en timme typ innan det var dags att ta sig ner till musikalen. Repade på, och när vi var klara var det bara att springa upp en våning för genrep inför konserten nästa vecka. Det var slut vid 9, och pappa hämtade mig så jag var hemma på två minuter.

Trött? Nej då, absolut inte... Jag ska sooooova!!! Snaaart, men borde nu...Vill dock inte, för jag vill ha någon tid över till annat också. Men men, godnatt på er här iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0