Bloggen hinns knappt med...

Vi har för mycket att göra, så hinner knappt med bloggen. Igår var det Lena+Orup och idag Sommarkrysset. Från Grönan direkt hem för att packa, det mesta är klart. Bara småsaker som ska ner imorgon... Vart jag ska? Det blev Göteborg redan imorgon. Jag och Carro ska på Madonna! Ska bli helt galet kul. Därför måste jag sova nu, vi ska sitta uppe hela natten också.

Men datorn hänger med till Götet så blogg under veckan blir det, jag stannar ända tills torsdag! På måndag kommer resten av Glada Gänget :)

Godnatt, hörs från götet...

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha de så kul :)

Glöm inte mailen!

2009-08-09 @ 18:28:53
URL: http://princessemma.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja de måste ju varit en häftig känsla:)!



Såg dig på lotta idag med, var programmet bra?:)

Bilderna kommer senare!

2009-08-10 @ 21:37:39
URL: http://princessemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0