Dagen slutade rätt bra...

... Efter att ha varit en dag med blandade känslor! Började segt med tidig morgon, men Mediekommunikationen var rätt okej ändå! Efter lunch blev det Svenska B med en lärare som precis börjat, och jag tror vi alla tokdiggar henne! Sen att hon kommer från Gullspång gör det bara ännu roligare :)

Sedan bröt helvetet ut... Våran Engelska B börjar, och läraren börjar prata. Då dog gnistan till den kursen, hon låter så bitchig blandat med en barnröst samtidigt som hon låter jävligt dryg. Vi genomled de 2 timmarna och klockan 4 slutade vi. Jag tog mig in till stan där jag stannade ett tag och hängde. Sen hemåt, som tog längre tid än väntat på grund av förseningar. Hem för att äta och sen ta mig ut till Gröna Lund!

Hade fått en förfrågan av Jonatan, en kompis, tidigare på dagen om jag ville hänga med på Agnes och jag tänkte att det kan väl ändå vara lite kul. Bara för att ha sett henne liksom! Så mötte honom halv 8 och vi gick till stora scenen men där var det inte mycket folk och samtidigt började det ösregna. Vi tog skydd under tak och stod där och pratade om allt möjligt, fram till konserten började.

Kort konsert, varade inte mer än 45 minuter... Men det var rätt okej ändå! Vi tog en sväng runt på Grönan innan vi gick till färjan och åkte till Slussen. Gick ner till bussarna för han skulle ta bussen hem. Var cirka 20-25 minuter till den gick så stod kvar och pratade ännu mer, mycket mycket trevligt måste jag säga! När bussen kom sa vi hej då, och jag tog mig till tunnelbanan och hemåt! En mycket trevlig konsert, men mycket trevligt sällskap.

Nu väntar sängen, för imorgon är det Alcazar som gäller i Bålsta. Ska dit med Milla och Jonatan, det blir skoj! Milla har jag ju inte träffat så mycket på senare tid, ser fram emot det!

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Emma

jaha ok då förstår jag hoppas det hjälper så att du kan gå på din musikgrupp!!!



vad händer denna helgen då tomt?:) kan jag inte tänka mig, hehe



Skicka in ditt bästa sommarbild till mig och bli länkad:)

2009-08-22 @ 13:44:27
URL: http://princessemma.blogg.se/
Postat av: Anki

Härlig blog! Hoppas att Alcazar är bra hos er! När de var här nere i Borås lät det inge vidare. Lät playback? =/ Tåkigt. Men ändå kul att se dom live igen. Ha en bra dag!

2009-08-23 @ 10:50:05
URL: http://ankihansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0