Efter frukosten...

Jag vet precis vad klockan är, men jag har precis ätit frukost ändå... Till mitt försvar kan jag säga att jag varit vaken sen 9! Men fastnade vid datorn när pappa kom in och berättade att en viss Malena Ernman hade gästat Äntligen Morgon på MIx Megapol imorse, så då blev det till att lyssna på det. Hon är störtskön!

Men frukosten är förtärd nu, och jag ska ge mig in i att städa mitt rum lite. Det behövs! Sen strax efter 4 ska jag bege mig upp till Mormor som fyller 85 idag :) GRATTIS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej "Micke"!! Ursäkta mig för att jag är såå tjatig men har du hört ngt om tiden??? Jag har bara fått biljett till sena men skall Linda ej vara med då så bokar vi nog av... Dels är jag ju halt och dels vet jag inte ens om vi hinner med tåget hem...Jag kan ju inte spinga precis.... Hur mår du annars? Några roliga saker på "G" mer än att skolan börjar? ( visst var jag rolig nu ?)Sköt om dig!! Kram E-M

2009-08-18 @ 14:31:23
Postat av: Syster

Vad har hänt med texten, det är så mörkt

?

2009-08-18 @ 19:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0