Inget internet...

Under dagen igår försvann internet, vi trodde först det skulle komma tillbaka strax därefter. Senare ringde pappa till Telia och budet då var att vi skulle få tillbaka det till 19 igårkväll. När vi inte fått det ringde vi igen, och då visade det sig att det är rivningsarbetet av ett hus här utanför som var problemet... Med andra ord; DE HAR GRÄVT AV EN KABEL!!! Så budet vi fick var att vi skulle få tillbaka det inom 3 dagar. 3 DAGAR! Inser ni hur lång tid det är? Som tur är har jag en toppensyster som har ett Mobilt Bredband som vi fick låna! TACK!

Nu ska jag inte sitta sönder det här vid datorn, utan bara göra det viktiga. Ville bara kika in för att berätta varför jag inte bloggar... Vi hörs snart igen!

PS. Mitt nya schema suger...

Kommentarer
Postat av: E-M

Hej Micke! Hoppas att jag inte lyckas att skicka 2 kommentarer nu , det andra försvann... MEN är du helt säker på att det blir sena??? URSÄKTA att jag är tjatig!!! Kram E-M. Ps Tack för att du gav mig infot och det om Cc!!!Ds.

2009-08-20 @ 12:39:45
Postat av: maja

sandal asså! :o

2009-08-20 @ 13:31:29
URL: http://skumdum.webblogg.se/
Postat av: Eddie

Det är sjukt jobbigt när man inte har något internet.

2009-08-20 @ 13:43:20
URL: http://mreddie.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej!

tänkte bra kolla så att du fått bilderna annars har de kommit fel, ska jag skicka de igen?



Om du har fått de vad tyckte du då?:)

2009-08-20 @ 18:56:38
URL: http://princessemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! 1000 tack, jag ville bara vara helt säker med tanke på att vi nog måste stanna i S-holm över natten mm... Vet ej ännu hur vi gör men det lär jag nog bestämma snart... Skall ni på Cc kryssningen? Jag hade ju tänkt det men blev lite avslagen av det där...Så det måste jag också tänka över! Ha en jättebra helg!!! Kram E-M & Simon

2009-08-20 @ 22:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0