Jennie let me love you - ett spontant äventyr

Vi tog oss in till stan strax efter 9 här då. Varför? Delar av Diggiloo-gänget kom med tåget och vi tänkte överraska och säga hej. Vi blev lite stressade och visste inte om vi skulle hinna in, men det gjorde vi och precis när vi kommer upp för trappen rullar tåget in på stationen. Strax därefter ser jag någon kliva av som liknar Sara Löfgren, så går lite närmre för att kolla och då ser jag en Jessica Andersson som vinkar så går fram dit. Det var Sara som klev av. Hejade på dom, och samtidigt var jag tvungen att stoppe Jennie Larsson från att springa iväg.

Jennie stannade och jag pratade mest med henne, medans Carro skötte kontakten med de andra 2 brudarna! Pratade på ett tag med Jennie, så nu är vi bästisar med henne. Följde med dem alla till taxin och pratade massa med Jessica, hon är underbar. Vi är galna också som var där... Det känns bekant?!

Vid taxin sa vi hej då, och kramades lite. Pratade lite till med Jennie och hon kände igen oss från Facebook, våra visningsbilder där. Det var kul! Sen hoppade hon in i taxin så blev hej då där med och vi rörde oss hemåt, en mycket trevlig träff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0