En rubrik var det ja!

Hej och hå, jag gör inte mycket... Varför jag inte bloggar då? Inte den blekaste! Det blir bara inte av. Jag fastnar med en massa annat. Men nu bloggar jag iallafall!

Gårdagen var trevlig, Alcazar är alltid lika grymma! Det tråkiga när vi träffade dem var att Andres Esteche stod på scen och sjöng, så man hörde knappt va man sa till varandra. Men det var kul ändå! Det enda som kändes konstigt, det var att jag konstaterade strax innan 4 att jag var hemma från en konsert. Det händer typ aldrig?

Idag blev det sova länge, och sen upp och sitta vid datorn. En fika ute i trädgården med, då Theo och moster var här. Det bestämdes att jag skulle följa med min moster hem för att putsa lite fönster. Lite pengar är aldrig fel! Sen har jag suttit här resten av tiden ungefär.

Nu repeatar jag Sarah Dawn Finers låt For a Friend. Helt makalös!


Jag och Alcazar igår!

Kommentarer
Postat av: olivia

så. jävla. snygg

2009-08-25 @ 18:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0