Hålla sig kvar på Gärdet kan vara svårt...

Malena Ernman och Svante Thunberg, mer behövs inte sägas! De är så himla genomtrevliga, allmänt bäst. Dagen var toppen och jag tror jag älskar Malena ännu mer än förut, hon är så himla grym på scen och så bjuder hon på sig själv!! Vänta tills ni får se det på TV, ni kommer skratta.

Ja, sen blåste det ju en hel del!! Ibland gick det knappt att stå, och jag skojar inte när jag säger att vi höll på att blåsa bort... Men vi lyckades hålla oss kvar och genomled en konsert med blandade känslor. När Malena var inne på scen var allting så himla grymt, men när Kungliga Filharmonikerna spelade själva var det dötrist och jag höll på att somna. Visst var de skitduktiga, men det var så tråkigt...

Mer ingående om dagen kommer senare när jag är ikapp med all bloggning, nu ska jag iallafall sova! Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0