Hur kan ett litet ljus skina så klart?

Staffan var en stalledräng, Det strålar en stjärna för underligt blid, Nu tändas tusen juleljus, I'm dreaming of a white christmas, Sancta Lucia har spridit sitt ljus...

Idag är det den 13:e december, och det innebär Lucia. Jag blev medbjuden på Adolf Fredriks musikklassers luciakonsert i Globen och det har varit mitt luciafirande. Himlans vilken bra konsert det var, det var så himla coolt att se ca 1100 elever stå med tända ljus och sjunga allt vad de kan. Effekten av ljusen var bara det galet häftigt. De byggde upp en julgran med hjälp av ljusen! Jag inget annat än säga Wow över konserten, så himla bra var den!!!

Och låttexterna i början av inlägget är låtar jag repar just nu, imorgon har jag själv mitt luciatåg tillsammans med Kulturskolan. Det kommer bli kuuuuul! Men allt sitter inte än, och det måste göra det imorgon förstås. Så Dags att repa!

Heeeeeeejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0