Söndagkväll, eller klassar vi det som natt nu?

Vecka 49 är nu slut, och vi tar ett steg närmare julen. 2½ vecka kvar och jag börjar få lite julfeeling. Eller ganska mycket egentligen! Nu fattas bara snön och kylan så är jag helnöjd. Blir det en grön jul får jag åtminstone en vit nyår i Sälen, där jag kommer vara över nyår! Men det tar vi senare.

Kommande vecka 50 är rätt händelserik och ser ut som följer för min del:

Måndag: Artistpresskonferens Melodifestivalen 2010 och Skola.
Tisdag: Ledig, musikalrep och sista repet för min del innan luciatåget.
Onsdag: Öppet hus i skolan, så förskjutet schema 13:50-18:00.
Torsdag: Skola och barnvakt åt mina 3 kusinbarn samt 2 barn till.
Fredag: Idolfinal hos Olivia?
Lördag: Träffa Annamia.
Söndag: Julbaka lite, eller ge mig och fortsätta leta julklappar.

Som sagt så är det presskonferens för Melodifestivalen 2010 imorgon, och jag är där för att bevaka den åt Zoot's räkning. Direkt efter bär det av till skolan också. Nu måste jag sova för att orka upp och orka med presskonferensen, jag ska intervjua 15 olika artister/grupper!

Kanske inte hör av mig imorgon, lär ha mycket att göra med sammanställningen av intervjuerna imorgonkväll. Ska försöka höra av mig på tisdag.

Godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0