Det börjar verka schlager banne mig...

Jisses, den här dagen har min Schlagerfeber stigit 1000 gånger mot vad den varit tidigare ungefär... Tänk att det börjar nu!! Jag kan knappt fatta det.

Tänk att till och med Stockholm blivit liiite mer Glitter&Glamour än de brukar vara. Nästan varenda reklampelare är täckt av reklam för Melodifestivalen! Extra, Delicato och ifrån alla sponsorer. Jag måste säga att Delicatos måste vara snyggast, kul idé.


Bara jag som gillar utseendet på dammsugarna?

Ja, imorgon börjar repen och jag kan knappt bärga mig innan jag får höra låtarna! Vill själv bedöma vem som är bäst, och inte bara lyssna på all press.

Nu väntar sängen, för som Christer Björkman sjunger: Imorgon är en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0