Det här med att blogga...

... är jag inte så särskilt bra på egentligen. Jag bloggar ett inlägg om dagen! Ungefär, ibland blir det något mer. Jag vet inte vad det är, för jag kan sitta i flera timmar vid datorn utan att blogga någonting. Det är först när jag ska stänga ner datorn och sova som jag skriver, för då känner jag att jag måste skriva vad som hänt under dagen.

Ett stort bevis på detta är idag, för imorse när jag vaknade startade jag datorn och satt vid den i nästan 2 timmar skulle jag tro. Bloggade jag något? Nej! Sen hann jag inte med det innan jag drog hemifrån.

Vad är det som gör det? Det är inte så att jag inte kommer ihåg det, för jag är ganska ofta inloggad på blogg.se för att kolla om jag fått några kommentarer att godkänna men jag bloggar inte! Det är något som gör att jag inte bloggar, men jag vet inte vad. Jag hoppas att jag någon gång ska bli bättre på att blogga, men när det blir vet jag inte...

Vad tror ni det beror på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0