Patrik 1,5

Hemma är jag, sen många timmar tillbaka. Mötte Anna-Karin och Emma på Centralen vid halv 4 och vi tog oss till Östermalmstorg för att underlätta att bära lite åt Emma. Där sa vi hej då till henne, men vi ses imorgon. När vi kom hit så kollade vi lite på datorn sen var det snart dags för middag. Kanske att jag borde ha ätit lite mer, för jag är hungrig nu igen.

De senaste dagarna har jag blivit väldigt hungrig på kvällarna, oavsett hur mycket jag än äter till middag. Jag äter mig mätt då, men blir hungrig på kvällen igen.

En sväng till El-Giganten hann vi med, men det gick rätt snabbt. Kollade vad det kostade att uppgradera RAM-minnet i datorn, men det kunde de inte svara på. Så får ringa till rätt person imorgon.

Vi såg Semestersvenskar klockan 8, och när det var slut såg vi på Patrik 1,5. Det var en riktigt bra film, kul handling och jag måste säga att det är jäkligt bra gjort av Gustav Skarsgård och Torkel Pettersson att kunna spela så bra när det själva inte är homosexuella egentligen. Den visar verkligen hur samhället faktiskt ser ut idag, homofobin som äger rum och även fördomar! Bra film helt enkelt!!

Ser på Kvällsöppet hos Ekdal just nu, de pratar Abort... Jag återkommer om det i ett eget inlägg!


Kommentarer
Postat av: Syster

Du får se till att äta "rätt" sorts mat istället & sen vill jag låna filmen förresten!

2009-02-26 @ 22:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0