Sonjis sötast i SSDL

Då var det kväll, dagen är slut. Vi kom in till stan vid 3 ungefär och tog oss ut till Söder med Emma för att kolla runt lite, men vi hittade inga skor. Dålig tålamod och uttråkade var nog en bidragande orsak till att vi inte orkade med så mycket. Vi var väl hemma här igen till 5 ungefär och då var jag hungrig. Fast jag fick vänta över en timme på mat, bara för att pappa och syster åkte och handlade innan maten istället. Det var tänkt att de skulle åka efter middagen och jag hade gärna följt med.

Klockan 8 var det premiär för Så ska det låta med Sonja, Markoolio, Brolle och Siblääää. Sonjis var ju så söt och helt klart bäst!!! Sibel var lika dålig som vanligt, jag gillar henne absolut inte!!! Hon sjunger så töntigt och hon själv är så töntig, enligt mig...

Just nu är det Let's Dance igen - utröstningen. Heja Laila Bagge som vanligt, hon var grym. Niklas Wahlgren likaså. När det är slut borde vi nog snart gå och lägga oss. Imorgon ska vi upp ganska tidigt för att ta oss söder om stan. Ska se en danstävling, Jennie dansar. Det ska bli kul, men roligast att få träffa henne igen.

Ja, vi tar väl ett godnatt nu. Godnääätt.

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: HAHAHAHAHAHAH yes vi tänker på samma sak HAHAHAHA xD Jag funderade faktiskt starkt på att ge henne den, men den hinner nog bli lite gammal innan jag träffar henne igen xD HAHAHA. men ska fan kolla öb innan jag ska se henne nästa gång, hon ska fan få en isf ;) xD

2009-02-27 @ 22:50:23
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0