TV-kväll

Woho, jag är hemma och har varit så i några timmar nu. Kom hem vid 5, då jag hade utvecklingssamtal idag. Det jag skulle haft i December.

Idag blev vi då dödade på idrotten då han körde fysträning med oss... -Hej, jag är otränad!- Sen hade vi lång rast följt av Matte, kom några tal framåt. Tjoho! Jag som mest pratar bort lektionerna... Sen Samhällskunskap, och det är som vanligt mitt emellan. Varken tråkigt eller kul. Vi slutade och jag väntade på pappa.

Sen jag kom hem har jag bara suttit vid den här burken och ätit middag. Jag har läst igenom massa om Melodifestivalen. Det finns en del, läst vårat egna på Zoot också och det är kul. Vi är ensamma om att blogga om allt som händer runtomkring typ. Alla andra bloggar om vad som händer under repen i Arenan....

Nu ska jag snart stänga ner datorn här, och slå mig ner framför TVn. Ta mig en kväll framför den, utan datorn... Gör ofta båda sakerna samtidigt vilken inte alltid funkar så bra. Så vi hörs imorgon igen, då kommer det garanterat bloggas mera schlager. Tro mig.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0