Vilken annorlunda dag...

Ja, den har varit rätt annorlunda. Lite upponer-vänd på något sätt. Den har varit omtumlande... Det började med Engelska, där våran lärare var jättesur... Hon måste verkligen ha vaknat på fel sida idag, och typ skällde ut hela klassen för att en person kollade ett sms på mobilen. Ja, så hon satte in ett läxförhör på måndag bara för att!

Dagen gick och det var tråkig Webbprogrammering. Det är jobbigt att sitta framför en datorskärm i 3½ timme och bara koda. Jag åkte hem och gick förbi Åhlens och sa hej till syster, sen hem. På med datorn, kolla lite. Middag och sen tillbaks hit. Här har jag haft flera olika konversationer. Alla har varit givande, jag tror jag börjat få mer insikt i livet typ... Vad poetiskt det där lät på något sätt?!

Nu ska jag iallafall hjälpa Olivia med hennes blogg, vi säger godnatt här redan! Mitt internet segar så kommer inte orka vänta på att komma in för att skriva ett inlägg...

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0