Det börjar bra, nästan intressant...

Vad ska jag börja med, det roliga eller det tråkiga? Med andra ord, vilken del av dagen blir det... Kanske börjar med det roliga.

Det roliga är Wallander. Idag var jag och Amanda från klassen och såg den nya filmen, Wallander - Hämnden. Den var oerhört bra, verkligen sevärd. Fast visst kändes det konstigt att Johanna Sällström inte var med, det är en stor förlust för teaterSverige.

Till det tråkiga... Som kanske inte många tycker är tråkigt, men jag och några till. Fast å andra sidan är det kul för personen i fråga. Vad jag pratar om? Jo det är såhär, att en av mina stora favoriter Dea Norberg ska flytta till Las Vegas i några år. Hon åker i juni för att först repa i 8 månader. När repen är klara är det 900 shower som gäller under loppet av 2 år.. Showen hon ska göra är en Elvis-show. Det är väldigt stort, och självklart är vi glada för hennes skull.

Men jag kan ändå inte låta bli att bli lite ledsen, hon ska vara borta i nästan 3 år. Det är alldeles för lång tid för att vi ska klara oss utan henne. Det blir deprimerande typ!



Hur ska vi klara oss så länge?

Kommentarer
Postat av: Emma

BLOGGA VLOGGA och Ehm, BOMBA MED BREV!!

2009-01-10 @ 00:09:56
URL: http://stalismalis.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: HAHA i min värld så är faktiskt inte Melodifestivalen ett program så xD HAHAHAHA. de pågår fan bara under några veckor. :P

2009-01-10 @ 16:05:16
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0