Donken har bra musiksmak

Då var man hemma. Efter en hel dag i skolan. Imorse var jag ganska seg på att komma upp, eftersom jag satt och gjorde klart min engelska igår till sena kvällen... Men tillslut kom jag upp ändå. Det gäller bara att hoppas att det är för att jag satt uppe länge, för annars kommer jag vara ännu tröttare de andra dagarna. Det här är ändå senaste sovmorgonen i veckan!

Vi hade först en kort Engelska-lektion. Vi skulle ha presentationer om böckerna och det gick bara finfint. Fick VG+, så jag är helt nöjd. Sen hade vi lunch, det blev McDonalds. Den Donken är väldigt trevlig tycker jag, de har ett sinne för bra musik. När vi kom in där spelade de I Remember Love med Sarah Dawn Finer och senare spelade de Brother, oh brother med Måns Zelmerlöw. Bra låtval tycker jag!

Sen hade vi Webbprogrammering. Jag tror det kommer bli en väldigt intressant kurs och jag känner mig redan nu bättre på vad allt är. Lite kunde jag sen innan, genom att jag designat om bloggen. Vi slutade vid 20 över 3 och nu är jag hemma och har varit så en stund.

Nu börjar mamma blir sur över att jag sitter med datorn här på köksbordet, så får väl flytta den så vi kan äta nu. Hej!

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Jaa de hade varit mys att träffa dem ja :D hihi.

2009-01-19 @ 17:40:10
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0