Dumma internet...

Under hela kvällen igår nästan kom jag inte ut på internet, och kom jag ut var det bara för några sekunder. Därav att det inte blev någon blogg igår. Nu har vi löst problemet, och det var för att Emelie satt med sin dator i vardagsrummet så det störde ut Routern så signalen försämrades hit in. Nu fick hon flytta ut till köket och jag kan surfa igen!

Igår fick vi besök av min syster med sambo och systerson, och även av min kusin med två av sina barn. Det var trevligt, vi fikade och pratade typ. Sen kom det dessutom mera snö.

Idag var det fika med några klasskompisar inne i stan. Vi möttes vid tunnelbanan Rådmansgatan och gick till Espresso House där vi tänkte fika, men så var det så mycket folk där så vi ändrade planerna och gick över till Wayne's Coffee istället. För mig blev det inget mer än en Fanta, då de inte kunde garantera att det inte fanns Mandel eller Nötter i fikabrödet... Sen gick vi en stund på stan och kollade runt lite!

Hemma igen vid 4. En halvtimme senare åkte jag till frisören och klippte mig, skönt att bli av med långt hår. Eller ja, inte så långt egentligen. Men långt så det börjar locka sig, det är irreterande!

Om 15 minuter är det dags för Grammisgalan, något som måste ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0