Första dagen tillbaks i skolan...

... var som väntat dötrist. Fast den hade kunnat varit värre. Matten var allmänt tråkig där vi hade diagnos. Fast den gick ju bra, så jag kan väl det mesta... Hoppas jag. Sen var det lunch med Pannkakor. Sen Estetisk Verksamhet där vi gjorde klart våra "altaren". Man ska göra något som representerar en själv, både nu och hur man kanske vill att framtiden ska se ut. Fast jag är inte helt klart, ska klistra på lite bilder innan nästa lektion. Så det måste jag komma ihåg, vilka ska man välja?!

Till helgen borde jag försöka på att plugga. Göra klart det jag inte är klar med... Sånt som skulle ha varit inlämnat i höstas, som jag itne gjorde. Det ska jag försöka med, men lyckas tror jag inte jag kommer göra.

Nu ska jag här hämtas Pepparkakor i vardagsrummet, sen se vad TVn erbjuder ikväll. Tjo

Kommentarer
Postat av: anorah

Var hälsad räven, kul att du är medlem i

"da bondgården"! Kram och välkommen :)

2009-01-09 @ 02:31:38
URL: http://www.anorah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0