Hinner inte med tiden...

Jag är hemma och har ätit och även hunnit landa. Var hemma vid kvart över 7.

Idag började jag 8:45 med Mediekunskap... Det var allmänt tråk. I slutet av lektionen visade våran lärare en kort film. Det var hängningen av Saddam Hussein. Jag hade sett den förut, trodde jag... Men det var bara en klippt version. Här fick nämligen se när han föll ner i luckan! Som tur var inte när han hängde där, men ändå. Det var inte kul, spykänlsa? JA! Det var så kul att vi hade lunch direkt efter sen... Var jättehunrig, men efter att ha sett den filmen var jag inte sugen på mat!!

Jag följde med Malin till Forum, och sen var det dags för 3,5 timmes lektion i Webbprogrammering. Där fick vi lära oss göra boxar, väldigt kul... Nja, inte direkt men det funkar! Sen slutade vi och jag åkte hem till Danderyd. In på Hemköp och handlade lite godis, dricka och baguette. Var hungrig och hann inte hem innan jag åkte ner till Vasaskolan för Musikal.

På dagens Musikal testade vi på 2 nya sånger och sen fick vi önska roller. Mer hann vi typ inte med, förutom någon uppvärmning. Sen sånglektion där vi diskuterade den kommande Solokonserten. Vi fick se låtlistan och ja, typ välja vilken vi kunde tänka oss och även gav sångfröken förslag på vad hon tyckte. Det mesta pekar på att jag kommer köra Leende Guldbruna Ögon, hahaha... Men jag tror det kan bli kul. Vi funderade på att göra lite Allsång av den, eftersom alla nästan kan den!

Eventuellt kommer vi även göra en ABBA-konsert! Ni kanske kan gissa att jag nästan hoppade upp o ner? SKITKUL!!!

Tiden på tisdagar räcker inte till, jag kommer inte hinna få mycket gjort! För det blir alltid tidig sänggång, jag börjar onsdagar klockan 8!

Nu ska jag se till att ta fram gympakläder, sen krypa ner i sängen och se några Vänner-avsnitt till. Vi säger väl Godnatt?

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: MÅNS, Shirley och Velvet till final, sen bryr inte jag mig mer :P haha.



Vi kan la kolla.. men aldrig att de finns nåt i rimligt pris där :S haha. de tror jag är omöjligt att hitta..

2009-01-20 @ 21:49:24
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0