Jobba som reseledare...

Tänka sig, ytterligare en dag har passerat och jag ligger i soffan o ser på TV. Just nu är det Made in Sweden.

Imorse var det jobbigt att gå upp och åka till skolan. Gick hemifrån vid 7 och klockan 8 var jag på plats för Idrott. Var ändå inte så jobbigt som jag hade väntat mig. Skönt! Sen var det lång rast i 2 timmar och 15 minuter. Vid kvart över 10 mötte jag mamma som kom med bussen och vi gick till Forum där vi mötte upp mammas vännina och vi gick och åt på Taco Bar tillsammans. Trevligt!

Sen var det tråkig Matte följt av en för en gångs skull rolig Svenska-lektion! Sen slutade vi vid halv 3. Hem och här har det inte gått i många knop. Har suttit vid datorn mest hela tiden...

Vid 8 var det Semestersvenskar på TV4, som hade premiär förra veckan. Då missade jag det, men idag såg jag det och det var riktigt bra. Det är intressant att se hur de jobbar. När jag slutat gymnasiet har jag faktiskt haft och har planer på att kanske jobba ett år som reseledare typ. Det är en upplevelse, sen en kul grej!

Nu har Made in Sweden slutat, och man kanske skulle se Vänner igen? Yes, jag har blivit en Vänner-nörd och tänkte se klart de avsnitten som är kvar på första säsongen.. Är kanske 2-3 kvar. Sen borde man införskaffa box 2 och även de följande efter.

Så får det bli, sen sova... Imorrn börjar jag 9! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0