Sluta tidigare är alltid trevligt.

Jag är hemma, och har varit så i kanske 2 timmar nu. Vi fick sluta efter att närvaron var tagen på Journalistiken. Så nu sitter jag här hemma, men inte så länge till. Om mindre än 1 timme ska jag ta bussen ner till Danderyds Gymnasium. Musikalgruppen börjar idag igen, och så även sånglektionen...

När jag kommer hem ska jag äta middag, och sen försöka plugga lite Matte. Som tur är, så är matte inte jättesvårt och man behöver inte plugga alltför mycket... Nu ska jag nog kolla om man kan få något i magen, vi hörs när jag är hemma igen någon gång!

Kommentarer
Postat av: adele

Sv: Jo, men blogg.se har ryck, så det går inte att stryka över meningen :(

2009-01-13 @ 20:37:26
URL: http://schlagerlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0