Lördag

Oj, här har man missat att skriva på nu ungefär två dagar. Men jag har inte riktigt kännt för det...

Idag åkte Carro hem, och vi har haft det kul! Igår var jag, Carro och Emelie till Vällingby för att se Idol. Mycket folk, trängsel, folk som inte tar hänsyn till andra och dåligt ljud. Det är ungefär så man kan sammanfatta det.. Jag förstår mig verkligen inte på hur folk tänker. Självklart, eftersom det var Idol, så blev Gallerian vi var i fullproppad. Detta ledde till att det var väldigt svårt att komma fram, och då tappar folk vettet. De maler fram och bryr sig inte om alla små barn som är där. Till exempel var det en familj som gick därifrån bara för att folk bara brydde sig om sig själva.

Det var även en till familj typ med två barn, som var där och inte såg de något och inte hade de klarat av att stå på golvet heller. De fick stå uppe på en bänk eller vad det var, bakom oss. När Idol var slut gick vi därifrån och åkte hem.

Idag har det inte hänt mycket mer än att Caroo åkte hem, vi var iväg med hela familjen till Arninge med. Dock hittade jag inte det jag skulle där.. 

Nu ska jag se på film, sen sova! Godnatt.


Missa inte Årskrönikan här nedanför

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0