Made in Sweden

Popcirkus var väl helt okej av det jag såg. Semestersvenskar var lika bra som förra veckan, ett kul program. Sen Made in Sweden... Det är ett riktigt bra program. Sen kan man ju tycka vad man vill om artisterna. Kim är ju värsta skitstöveln... Janet är väl lite bitchig, men har blivit bättre. Hon är rätt cool numera! Men Laila är ju bäst i hela programmet. Tänk om man skulle ha henne som manager om man var artist, det vore kul.

Nu ska jag ta och se på film. Harry Potter och Fenixorden. Kom på idag att jag inte minns vad den handlade om, så ska se den nu. Sen ska nog sova, beror lite på om jag är trött eller inte. Jag behöver inte sova så tidigt. Imorgon är det Öppet Hus i skolan, och det medför förskjutet schema så jag börjar inte förrän 13:40. Öppet Hus håller på till klockan 18, och jag är självklart guide!

Vi säger väl godnatt! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0