Ont, det gör ont, men det går!

Jag har ont i min kropp. Så fort jag rör mig så gör ryggen ont, så fort jag flyttar benen minsta lilla gör dem ont. Jag sträckte dessutom låret när jag skulle ta på mig ena skon förut...

Till råga på allt fick jag under idrotten en blodblåsa under stortån, och eftersom jag sprang hela tiden så slets den upp. Jag märkte allt först efter. Så nu sitter jag omplåstrad här hemma med en svidande fot, för det svider som bara den...

Annars mår jag bara prima här. Ligger i soffan och ser på TV, har bara allmänt tråkigt... Mitt liv är så händelserikt. Okej, det är det ju i vanliga fall men inte just nu. Livet börjar dock snart igen. 7 februari är inte långt bort!

Nu ska jag slå på DVDn och se det sista avsnittet jag har kvar av Vänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0