Tänk om dagarna var längre...

Dessa dagar, aldrig hinner man göra så mycket man skulle vilja. Snart är klockan 8 och då är det inte många timmar kvar tills man borde sova...

Vanligtvis försöker jag sova 8 timmar, men nu på senare tid har jag varit trött när jag sovit så länge. Sover jag längre så är jag helseg resten av dagen.. Jag funderar nu på att ändra sovtimmar, och försöka med 6 timmar. Får se hur det ter sig!

Idag var det Matte där vi fick veta resultatet från gårdagens Matteprov. Jag fick 24/32, så ett VG+. När den lektionen var slut, gick jag och några till bort till Forum Nacka för att äta lunch på Taco Bar. Gott, men någonting smakade konstigt med chipsen... När rasten var slut var det dags för den sista lektionen i Estetisk Verksamhet, då skulle vi redovisa det sista arbetet vi gjort. Det sista arbetet var ett Jag-altare. Man skulle visa hur ens liv kanske sett ut förr i tiden, hur det ser ut nu eller hur man vill att framtiden ska se ut. Såhär såg mitt altare ut:



   



Nu ska jag hämta lite Glass ifrån köket, sen slå mig ner framför TVn. Efter det plugga lite också.

Senare kommer det ett inlägg om Melodifestivalen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0