Slut på dagen...

I Körslaget så åkte Team Nanne ut... Att just Nanne åkte ut var ganska oväntat, men ändå inte. För det var och är bara stora namn kvar så vem som helst kan åka.

Under dagen idag har jag även fixat lite med kategorierna på bloggen och börjat omkategorisera inläggen, men det är en del inlägg så det tar tid... Så det projektet får jag fortsätta med senare någon dag. Nu orkar jag inte heller.

Imorgon står som sagt plugg på schemat, ska skriva en uppsats på Engelska. Man fick välja att skriva om vad man ville, och ja. Det var ett väldigt svårt val. Melodifestivalen såklart, men vad jag ska skriva vet jag inte än. För jag har inte börjat, men som tur är så ska den bara vara på 1 sida om jag minns rätt.

Sen när jag är klar med den får vi se vad som händer. Antingen så fortsätter jag med annat plugg, eller så gör jag roligare saker. Det märker vi... Nu ska jag iallafall snart krypa ner i sängen, se om det finns något intressant på TV. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Celicia

men Nanne skulle inte åkt uuut!! felfelfelfelfelfel :(:(:( :)

2009-01-11 @ 04:04:02
URL: http://celiciahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0