McDonalds är god tröttmat

Som vanligt så är man helt trött och slut efter onsdagen... Idrott är inte min grej direkt. Men man gör så gott man kan, och jag tror jag lyckas. Vi har än så länge bara kört lite bolllekar och det är kul, springer som bara den och blir massa andfådd. Självklart fick jag även idag en blåsa, fast nu under andra stortån. Den slets dock inte upp, tur för mig! För det är inte kul att gå på det. Till nästa vecka borde jag skaffa skor, så jag undviker detta!

Vi hade lång rast, på 2½ timme ungefär och det är bara jobbigt ärligt talat! Så det blev väldigt segt, och jag höll nästan på att somna. Lunch blev det på McDonalds idag igen, vi orkade inte med något annat. Det är sådan mat som är toppen att äta när man är trött och inte orkar med något, det blir ännu godare då.

Vi slutade vid 10 över 2, då våran svenskalärare lät oss gå tidigare. Det var skönt, så sen dess har jag bara suttit här vid datorn... Klockan 8 är det Semestersvenskar, sen Made in Sweden direkt efter. Ska nog se början av Popcirkus också vid halv 8, verkar spännande.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Början av Popcirkus var ju bäst förstås. Kul att höra "Fel i hjärnan" för andra ggn. Det var ju den han soundcheckade med på Yran. Mer Markus till folket!!!!

2009-01-28 @ 20:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0