Dagen tog slut, alldeles för fort

Dagen sprang förbi typ. Jag och Carro vaknade av att klockan ringde 10, för vi ville inte sova bort dagen. Men inte kom vi upp ur sängarna då, utan låg kvar och drog oss. Tillslut kom vi upp och åt frukost. Hörde av oss till Emma och bestämde en tid vi skulle ses. Vi gjorde oss klara och tog oss in till stan senare. Klockan 2 mötte vi Emma vid Stureplan och tog oss in på Lagerhaus först, sen vidare och kika in på Urban Outfitters (inte för att de hade något nytt sen jag var där sist men kul ändå). Vidare till Kungsträdgården där vi slog oss ner och pratade om allt.

Efter att ha planerat lite GBG, och babblat massa allmänt prat så tog vi oss bort till Centralen. In på Donken och åt lite glass innan vi tog oss vidare till Cityterminalen och lämnade av Carro på bussen. Jag och Emma hoppade på tunnelbanan, och hon hoppade av vid Östermalmstorg. Jag åkte hem och här blev det middag. Mycket mer har inte hänt, har bara blängt här vid datorn. Detta inlägg har tagit några timmar att skriva med bara för att jag har suttit och gjort massa annat samtidigt.

Nu ska jag kika vidare, se om det finns något på TV också att se. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0