Here comes the Tragedy...

Bara för jag lyssnar på låten, och saknar Malena <3

Idag har varit en mycket trevlig dag må jag säga! Mötte Emma på tunnelbanan och vi åkte in och mötte Carro. Sen traskade vi vidare på stan och sprang förbi Marie för att säga hej. Hon är typ världens goaste människa! Tillslut kände vi att vi var lite i vägen och hon behövde hjälpa lite kunder. Så vi sa hej då, men ses igen om några dagar. Tog oss vidare och sa hej till Emma. Hon blev mycket chockad över att se oss, men oerhört glad! Vi har inte träffat henne sen Juli-Augusti-September förra året. Glatt återséende, stod och prata med henne i kanske 30 minuter?! Minst. Sen sa vi hej då, och tog oss till Centralen. Sa hej då till Carro, och hoppade på ett pendeltåg till Södertälje. Vi blev rätt sena, så trodde vi skulle missa Rybak klockan 17.

17:05 ungefär var vi framme, men han hade inte gått på scenen än då. Så vi hann se, dessutom tog det ytterligare minuter innan han kom upp. Ja, han sjöng någon ny låt. Nästa singel sa han väl?! Efter det Fairytale, och låten blir bättre för varje gång. Signering sen, men vi ville bara se honom för att han är ESC-vinnaren. Så vi gick inte fram, man behövde ju köpa skivan då... Men stannade kvar för att säga hej till både Rasmus, Peter och Karolina. Tillslut hade jag pratat med dem alla, och signeringen var också över. Vi tog oss till pendeln och åkte hem igen.


© Mikael Jansson

Nu måste jag packa...

Kommentarer
Postat av: ulrika

vart var detta? det måste jag missat

2009-09-07 @ 18:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0