Inte mycket hände sen sist...

Ja, sen sist har jag inte gjort mycket... Började se filmen Troja, men så skulle min DVD vara dum som vanligt så den hängde sig mitt i slaget typ. Till middag blev det idag makaroner och korv, det var gott.

En TV-kväll har det varit. Dels såg jag Allsång på Skansen förstås. Sen var det American Pie - The Naked Mile som jag småkollade lite på, fastnade med näsan ner i datorn. Precis som vanligt!

Nu är det strax Paradise HotelTV6 här, det måste jag se... Alltid lika kul. Vi hörs sen efter det igen.

Kommentarer
Postat av: Annika

ja fattar inte riktigt dt me paradise hotel å såna konstiga program XD ASG dom e ju astråkiga ju xD

2009-07-22 @ 00:01:11
URL: http://sannafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0