Je t'aime, amour, quand j'entends la voix

Can you keep a secret? Can you keep a secret? I'm in love with you...


Jag är tillbaks, och jag lever... Knappt. För jag insåg för ett tag sen vad det är vi gjort idag.. Malena Ernman är verkligen en världsstjärna, och henne har vi dansat bakom idag!! Det är helt GALET! Jag vet liksom inte vad jag ska säga, det var så ofantligt roligt. Hon uppskattade det, publiken diggade det och allt blev så perfekt. Förutom lite småsaker i själva dansen... Se efter själva:

La Voix - Malena Ernman
och på dans: Mikael, Carro och Mika

Igår var det ju Krysset också med underbaraste Tessan på kör, det var kul. Dock lite regnigt ett tag, men bara lite... Eller inte! Men vi överlevde och tur är väl det. När vi kom hem därifrån var det dags för en liten pysselhörna. Vi tänkte göra egna masker att ha på oss, men tillslut vid halv 2 insåg vi att färgen hade 8 timmars torktid och vi orkade inte mer då... Så sängen blev det. Jag lyckades inte somna på en gång heller, utan låg och vred mig i kanske 45 minuter innan jag somnade. Vilket var strax innan 3, och klockan ringde halv 7. Behöver jag säga att vi alla var trötta?

Men mer berättar jag inte nu, funderar över om vi skulla ta och sova. Eller kanske se någon film. Ska lyssna med Carro, jag är iallafall trött. Sömn ska bli skönt...

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linnea Gröning

Så sjukt coolt att hon tog upp er ;o

2009-07-12 @ 19:31:18
URL: http://imlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0